Kan ik jullie bezoeken?
Jazeker. Het is mogelijk om na afspraak naar onze stoffen en kanten te komen kijken, voelen, combineren en kopen. Vul het contactformulier in en of stuur een mail naar hallo@naaiclusief.be
Welke kwaliteit hebben de stoffen en kanten?
Omdat wij al onze stoffen en kanten persoonlijk bij onze leveranciers gaan kiezen kunnen wij trots zeggen dat deze van uitstekende kwaliteit zijn. Moest er toch een foutje in de stof zijn mag u altijd contact opnemen met ons door het contactformulier in te vullen.
Wat betekenen de kleuren van voorraad?
Bij al onze producten geven wij aan of deze nog op voorraad zijn door middel van kleuren.
Groen betekent dat dit nog ruim op voorraad zijn
Oranje betekent dat dit product beperkt op voorraad is en bijna op.
Rood betekent dat dit product uitgeput is
Kan ik producten bij bestellen die uitgeput zijn op de site?
Wij kunnen enkel met zekerheid de naaibenodigdheden snel terug bijbestellen.
Stoffen, kanten, elastieken, decoratie zijn producten die wij soms maar in beperkte oplagen kunnen kopen en daarom niet meer bijbestelbaar zijn. Koop daarom zeker voldoende.
Wat betekenen de afkortingen van de samenstellingen?
Wij proberen bij elke stof de samenstelling te vermelden. Dit is ook soms via afkortingen. Hierna kan je alle afkortingen vinden met de betekenis.
CO = katoen; natuurlijke vezel , is de zaadpluis van de katoenplant. De katoenplant is een tropische plant die van vochtigheid en een regelmatige betrekkelijk hoge temperatuur houdt.
PE = polyester; Kunstmatige vezel, is sterk, bestand tegen uitrekken en /of krimp, weerstaat goed aan rimpeling, makkelijk wasbaar.
PES = polyester-termic
VI/CV= viscose;Kunstmatige vezels, gewonnen uit het hout van naaldbomen. De dikke vloeibare stroperige massa, wordt door een spindop met fijn gaatje geperst waardoor een draad ontstaat.
MD = modal; Kunstmatige vezel, vezel met ongeveer de dubbele breeksterkte van de gewone viscose.
ly = lycra
LI = linnen; Natuurlijke vezel, de vlasvezel wordt verkregen uit de schors van de vlasplant
BA = bamboe; natuurlijk vezel, afkomstig van de bamboeplant, is sterk en blijft lang mooi, neemt veel vocht op, houdt de huid koel.
EL = elastan; Kunstmatige vezel, brandt en smelt onder vorm van druppels; verspreidt hierbij een reuk van bittere amandelen. Komt voor onder vorm van een elastische rubberachtige draad.
SP = spandex
PA = nylon of polyamide; Kunstmatige vezel, de eerste, commercieel interessante, synthetische vezel. De bekendste toepassing ervan zijn nylonkousen. De vezel is sterk, licht en zeer elastisch. Hij neemt geen vocht op (transpiratie!).
PAN = acryl; synthetisch,een vezel die zacht en warm aanvoelt, maar die weinig vocht opneemt. heeft zelfs een beter warmte-isolerend vermogen dan wol. De vezel is goed weerbestendig en bovendien zeer goed bestand tegen zonlicht.
PC = polyacryl; Kunstmatige vezel,voelt zacht en warm aan, maar die weinig vocht opneemt. Acryl heeft zelfs een beter warmte-isolerend vermogen dan wol. De vezel is goed weerbestendig en bovendien zeer goed bestand tegen zonlicht.
NY = nylon
AC = acetaat; Kunstmatige vezel, voor het eerst ontwikkeld in 1924. De cellulose wordt behandeld met aceton. Het is een erg elastische vezel die weinig vocht opneemt, en snel droogt. De vezel smelt bij heet strijken. Vindt een toepassing in badkleding.
Hoe nauwkeurig zijn de beschrijvingen bij de producten?
We proberen ons best te doen om zo goed mogelijk alles te beschrijven, foto's te maken en kleuren te beschrijven. Soms kan de realiteit verschillen van het scherm. Je kan altijd bij onze komen kijken te Puurs om de stoffen in het echt te zien.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt via de "contact" pagina een bericht invullen of een mail sturen naar hallo@naaiclusief.be . Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Spijtig om te horen dat je een klacht hebt. Wij willen iedereen graag gelukkig maken. Je mag ons altijd contacteren via het contactformulier of mailen naar hallo@naaiclusief.be om een oplossing voor jouw probleem te vinden.
Wat zijn de algemene voorwaarden
Tijdens het bestellen kom je automatisch bij onze algemene voorwaarden. Lees je ze graag eens door, dan kan je deze aanvragen via het contactformulier of een mail sturen naar hallo@naaiclusief.be
Hoe kan ik een account aanmaken?
Je kan rechts bovenaan onze pagina een icoontje van een mannetje vinden. Als je daarop klikt kan je een account aanmaken voor onze webshop.
Is een account verplicht?
Nee, dit is niet verplicht. Na het bestelproces kan je aangeven of je een account wil aanmaken. Nadat je dit gedaan hebt kan je je bestelling volgen en later makkelijk opnieuw bestellen.
Help! Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Geen paniek. Je kan simpel een nieuw wachtwoord aanvragen door op "wachtwoord vergeten" te klikken. Je ontvangt een mail om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Je kan je wachtwoord wijzigen bij jouw account gegevens. Log in met je bestaand wachtwoord, klik dan op mijn gegevens en daarna op "wijzig jouw wachtwoord"
Kan ik mij e-mail adres wijzigen?
Je kan makkelijk jouw e-mail adres wijzigen door naar jouw account gegevens te gaan, daarna naar mijn gegevens en dan bij E-mailadres een nieuw e-mail adres in te geven.
Kan ik op een ander adres laten leveren?
Natuurlijk. Je kunt je bestelling laten opsturen naar een ander adres dan je persoonlijk adres. Zodra je bestelling is bevestigd, kan je echter je bezorgadres niet meer veranderen omdat het dan al in behandeling is.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Van zodra wij jouw bestelling hebben binnengekregen en de volledige som is betaald doen wij er alles aan om deze zo snel mogelijk over te dragen aan de koerierdienst. Wij werken samen met Bpost. Je krijgt van ons ook altijd een Track en Trace code. Hiermee kan je jouw pakket altijd volgen via de site van Bpost
Hoeveel moet ik betalen voor een levering?
Wij werken met vaste tarieven.
Belgie: 5,90 €
Nederland: 9 €
Frankrijk: 11 €
Duitsland: 11 €
Er is een gratis verzending voor België vanaf 75 € en voor Nederland vanaf 100 €
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Absoluut! U kan uw bestellingen afhalen te Puurs . Tijdens het bestelproces kan u dit aangeven.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is geleverd?
Dat is vervelend! Neem dan contact op via het contactformulier of stuur een mail naar hallo@naaiclusief.be
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren, nadat deze bevestigd is?
Je kunt de inhoud van je winkelmandje nog wijzigingen of annuleren, totdat je bestelling is bevestigd. Zodra je hebt betaald en je bestelling is ontvangen, kun je echter geen wijzigingen of annuleringen meer aanbrengen. Je kan zo snel mogelijk een mail sturen naar hallo@naaiclusief.be maar dit geeft echter geen garantie op wijziging of annulering.
Hoe weet ik dat mijn bestelling ontvangen is?
Je bestelling wordt onmiddellijk op het scherm bevestigd en je ontvangt ook een bevestigingsmail van ons. Als je geen van beide ontvangt, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Als je geen bevestigingsmail van jouw bestelling hebt ontvangen gelieve dan contact met ons op te nemen via het contactformulier. Let op! Soms kan het een aantal minuten duren vooraleer je een bevestigingsmail krijgt.
Hoe plaats ik een bestelling?
Online een bestelling plaatsen gaat snel en eenvoudig - we willen niet te veel van je tijd innemen! Zodra je hebt gevonden wat je zoekt, kan je dit toevoegen aan je winkelmandje en uitchecken. Daarna kan je je leverings- en betalingsmethode selecteren. Je kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken of verder te gaan als gast. Zodra je bestelling is voltooid, wordt deze op je scherm bevestigd en sturen we je ook een e-mail. En dat is alles!
Kan ik een kortingscode gebruiken?
Ja, dat kan! Je kan je code tijdens het afrekenproces toevoegen wanneer je je gegevens bevestigt. De korting wordt dan van je bestelling afgetrokken, op voorwaarde dat je een geldige code hebt ingevoerd.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Tijdens het bestelproces kan je de gewenste betaalmethode selecteren.Dit gebeurt steeds in een veilige omgeving zodat er geen bankgegevens uitgewisseld worden.
Kan ik ook cash betalen?
Cash betalingen zijn enkel mogelijk bij een afhaling van jouw bestelling.
Hoe kan ik een factuur krijgen?
Door jouw bedrijfsgegevens in te vullen zullen wij jou automatisch een factuur sturen van jouw bestelling. Heb je deze niet gekregen? Neem dan zeker contact met ons op via het contactformulier.
Wat is jullie retourbeleid?
Als je om eender welke reden niet tevreden bent met je online aankoop, kun je deze binnen 30 dagen na levering retourneren. Je krijgt het gehele aankoopbedrag retour. Voorwaarde is wel dat je de stoffen en materialen niet verwerkt hebt.
Voor een retour mag je ons steeds een mail sturen naar hallo@naaiclusief.be
Moet ik verzendkosten betalen om een retour te doen?
Ja, retourenringen zijn steeds op eigen kosten. Wij kijken al onze stoffen en kanten op voorhand na op fouten en defecten. Moest je niet tevreden zijn van de kwaliteit kan je ons steeds contacteren via het contactformulier.